Invisible Inc. – hepiendas per milimetrą nuo katastrofos

invisible

Žaidimų industrijoje yra keletas studijų, kurios pro šalį nešaudo. Kiekvienas žaidimas – įvykis. Kartais tokių įvykių sėkmė būna komercinė, kartais ji žiba tik kritikų akyse, kartais anšlagas būna didesnis, kartais mažesnis, bet rezultatas niekuomet ne vidutiniškas. KLEI – vieną tokių studijų, tačiau kaip vyšnaitė ant viso šito pagyrų puodo – jie tai daro su kiekvienu projektu žirgliodami nuo vieno žanro prie kito – nuo side-on platformerių iki survival žaidimų iki turn-based squad-sized stealth.

Savo karštą meilę Invisible Inc. aš reiškiu drąsiai ir viešai. Jo puikus procedūrinis lygių generavimas nesunkiai apsimeta neprocedūrinių ir verčia mane raudonuoti. Pagrindinė jo lygių kliūtis – patruoliuojantys įvairaus plauko sargybiniai – yra pakankamai paprasti, kad galėtum suvokti jų elgseną, bet pakankamai gudrūs, kad retkarčiais galėtų įmesti gerą rąstą į ratus ir man imtų prakaituoti delnai. Įstabiai įgyvendinta žaidimo vizija – nuo užtikrinto grafinio stiliaus iki lyg kotletas burnoje tirpstančių žaidimo sistemų – tai drugeliai mano pilve.

Tačiau tuo pat metu Invisible Inc.  yra žaidimas galintis kelti nemažus kiekius streso. Dėl to kartą pralošęs, aš būna visiškai heartbroken ir susitaikymo procesas kartais užtrunka. Puikią to iliustraciją pamatysite mano video, kuriame aš ilgiausią laiką vaikštau ant pralaimėjimo ribos, o pačiame misijos gale… Geriau pažiūrėkit patys.

Leave a Reply

