Ludum Dare 37. Gyvas blogas.

ld

Šią savaitgalį pirmą kartą bandau dalyvauti Ludum Dare avantiūroje. Esu beveik tikras, kad mano dalyvavimas užsibaigs kokiu siaubingu nebaigtu bagų pilnu trešu, nes GameMaker buvau paskutinįsyk įsijungęs beveik prieš pusmetį, esu nepasiruošęs, viską darysiu vienas ir dar antrąją dieną turėsiu dirbti prie prastesniojo kompiuterio. Na bet gal bent jau stebėti mano kankynes bus kam nors smagu – kiek galėdamas stengsiuosi apdeitinti šitą postą, o galbūt turėdamas ką nors parodyti pasišypsosiu per twitch.

Oficialiai Ludum Dare prasideda 02:00 GMT laiku, t.y. kuomet Lietuvos Respublikoje 4 valanda šeštadienio ryto. Visas konkursas trunka 48 valandas.

Startas. Palaimingai miegu savo lovoje.

01:00. Vis dar miegu, sapnuoju sapną, kuriame Grybauskaitė yra robotas iš Westworld.

02:00. Pramerkiu akį ir prisiminęs, kad prasidėjo Ludumderas per telefoną keliauju į ldjam.com pasižiūrėti temos. Tema – “one room”, bet tinklapio kaunteris rodo dvi valandas iki viso ko pradžios ir tiksi žemyn. Supykstu dėl neįdomios temos, bet pagalvoju, kad turbūt supainiojau kada prasideda konkursas ir nesiparindamas einu toliau miegoti. Visvien planavau pradėti tik nuo antros-trečios konkurso valandos.

03:00-05:00. Miegu, tačiau jau mažiau palaimingai. Prabusdamas bandau galvoti apie “one room” temą, tačiau sugebu tik neproduktyviai pykti, nes tema labai panaši į 31 ludumdero temą “entire game on one screen”.

05:30. Atsikeliu visai neblogai išsimiegojęs. Vėl pasitikrinęs ldjam.com pamatau taimerį su 5 valandomis ir vis dar tiksintį žemyn. Buvau apgautas bago tinklapyje. 😦

05:45. Sėdam prie darbų. Aišku, pradžioje reikia sugalvoti kokį žaidimą kurti, turėti bent jau kažkokį planelį. Tuščias noutpado lapas prieš pusryčius veikia paralyžiuojančiai.

06:30. Pildau tuščią lapą viskuo kas šauna į galvą. Trumpa pertraukėlė pusryčiams, po kurios nusprendžiu pabandyti sukurti žaidimą apie bunkerį ar kokią tais slėptuvę. Pirmas žingsnis – skaityti vikipedijos straipsnį apie bunkerius.

06:40.  Vokiškas bunkeris vienam žmogui. 😀

07:00. Pasidarau labai kreivą šleivą TODO sąrašiuką ir pradedu džeminti.

07:15. Suprantu, kad iš esmės sugalvojau remeikinti The Sims. Bet negražiai. Ir apie bunkerius.

07:40. Po pusvalandžio triūso žaidimas sutailina kokio nori dydžio kambarį. Beibistepsas, bet smagu kažką pagaliau pamatyt ant ekrano.

kambarys

08:45. Dar valandėlė vargo prisimenant kaip reikia naudotis draw ciklais ir turim šiek tiek randominės furnitūros, kurią galim draginti ir dėlioti. Labai jauku

kambaryssudaiktais

09:50. Sukūriau šiek tiek bunkerio gyventojų. Vis dar užsiiminėju tikriausiai nereikšmingais dalykais bandydamas viską ką noriu daugmaž atvaizduoti ant ekrano. Žaidimu dar net iš tolo nekvepia. Ponas G nešioja šiaudinę kepurę nes yra tikras kaimietis.

zmogeliukai

12:00. 2 valandos praleistos bandant priversti bunkerio gyventojus vaikščioti po bunkerį (tiesa pasakius nesu visiškai tikras kam žaidimui to reikia). Iš kūrių beveik pusantros valandos beieškant būdų surasti padarytą klaidą vos keliose eilutėse kodo. Gamemaker neturi būdų lengvai atprintuoti array. Liūdnas veidelis. Po ilgo nagų griaužimo žmogeliai juda po kambarį. Kol kas, deja, dar kiauriai baldus.

13:00. Bunkerio gyventojai pagaliau nevaikšto kiaurai baldų. Didi sėkmė.

13:30. Šiek tiek kritinio bagfiksingo ir tolimesnių žingsnių planaviams. Būtų gerai sukurti pamatinę sistemą kokių patogumų nori skirtingi gyventojai, kokius patogumus suteikia kokie baldai ir kaip visa tai susisieja per pinigus ar kitus resursus. Tai turint jau beveik turėtume minimalų žaidimą.

14:00. Skubūs, bet labai skanūs pietūs grąžina jėgas. Bandau galvoti kokie svarbiausi poreikiai bunkeryje. Valgydamas skaitinėju apie Maslou piramidę.

14:15. Atidėjęs klaviatūrą į šalį ant popieriaus bandau susirašyti sistemas, resursus, baldų poveikio pavyzdžius ir gyventojų šablonus. Visą tai bandau apgalvoti vienu metu – gaunasi tikri bepročio užrašai.

IMG_20161210_180741.jpg

15:30. Žaidime jau yra resursai ir jų atvaizdavimas, o taip pat galima pirkti įvairaus dydžio lovas. Gulėjimo lovose funkcionalumo dar nėra – reikalingi praktiniai eksperimentai šia tema IRL – brb. 😀

resursai.png

16:25. Žaidime jau galima rinktis tarp lovų ir šaldytuvų  (iš esmės nieko daugiau geram gyvenimui nereikia), o taip pat pridariau daug visokių statistikų ir išvestinių statistikų baldams ir gyventojams (dar nesu tikras ką su kaikuriomis jų veikti). Nuovargis didėja. Dar dvi valandos ir tada pertraukėlė.

statsai.png

18:40. Vakarienė ir dvi valandos praleistos bandant sukalti gyventojų elgesio kodą. Nors ponas-tildekol kas elgsenos labai paprastos (pasiimk pavalgyt, pasiimk vandens, vaikšinėk, nieko neveik) – bagų ir nesąmonių kiekis nesuskaičiotinas. Vienintelė paguoda, kad kas 5 kartą lyg ir suveikia – pavyzdžiui šiame paveikslėlyje ponas tildė čilina prie šaldytuvo. Su šita paguoda ir einu ilsėtis, nes smegenys virsta koše. Lietuvos Respublikoje 22 valandos ir 46 minutės. Iki rytojaus.

20:00-28:30. Miegas. Sapnuoju, kad žaidimą developinu ne vienas, bet su komanda ir kiekvieną savo sprendimą turiu apginti nuo piktų prunkščiojimų.

29:00. Dušas ir pusryčiai.Duše pavyksta sugalvoti pavadinimą – “Jam Packed”. Kadangi čia geimdžemas, tai turbūt toks pavadinimas bus jau dvidešimt septynioliktas per visą Ludum dare istoriją. Gal reiktų kokį koloną pridėt? Jam Packed: Tingling Brain?

29:30. Kuriam šios dienos darbų planą. Kol kas turiu tokius punktus:

  • sutvarkyti visokių dalykų išdėstymą ekrane ir bent jau kažkokį padoresnį taitl-skryną įdėt
  • parašyti skoringo modulį
  • dar daugiau (bent 10+) kepurių gyventojams
  • sutvarkyti gyventojų elgesio kodą
  • dar 10-15 naujų baldų tipų, lovos ir šaldytuvai pradeda užknisti
  • balansavimas?
  • negražiausias pasaulyje tutorialas

31:00. Persikraustau prie kito kompiuterio. Geimeikerio apdeitas užtrunka virš pusvalandžio, vienas ranas apie pusę minutės  apdeitas. Perspektyvos niūrios.

34:00. Blogų naujienų sumuštinis: bloga naujiena – visi dalykai susiję su ekrano išplanavimu užima daug daugiau laiko nei tikėjausi, gera naujiena – esu talentingas 16 pikselių dydžio kepurių dailininkas, bloga naujiena – žaidimas ant mažesnių ekranų atrodo sunkiai įskaitomas 😦

36:00. Pagaliau sutvarkiau baldų pasirinkimo sistemą. Viskas veikia atrodo nelabai gražiai, bet iš funkcionalumo pusės esu visai patenkintas. Sekanti užduotis – skoringo modulis.

36:00 – 43:30. Nebegalėjau rašyti atnaujinimų, nes mobilioji wordpress aplikacija nusprendė apversti stalą ir leisti redaguoti tik senesnę šio posto versiją. Enivei, paskutinės aštuonios darbo valandos buvo pačios sunkiausios. Su maniškiais kodinimo  gebėjimais ir ambicijų lygiu maždaug šiuo metu pasieki ribą kai kodas tampa didelė palaida bala ir surasti kur būtent yra tas gabaliukas, kurį reikia sutvarkyti, iš trivialios užduoties tampa daugiapakopiu trežer hantu.

Bet kokie papildomi fičersai pabaigoje (o pačiai pabaigai aš sugalvojau pasilikti visą 200.gifskorinimo sistemą ir pralaimėjimo būseną ir jos tikrinimą – tikriausiai didžiausi pakeitimai, kuriuose pridėjau antrąją dieną) spraudėsi labai iš lėto. Vos tik pagalvoju, kad esu hakermanas iš Kung Fury, kitos žaidimo dalys pradeda klibėti kaip koks pieninis dantis ir tuomet praleidžiu 10 minučių tiesiog spoksodamas ir grauždamas tušinuko galą.

Galiausiai nebelieka laiko nei instrukcijoms kaip šitą dalyką žaisti, nei balansavimui, nei dar daugybei quality of life dalykų, kuriuos buvau susiplanavęs.

Einu miegoti 44-ąją geimdžemo valandą kuomet Lietuvos Respublikoje yra 23 valandos 30 minučių. Per dvi dienas prie žaidimo kūrimo praleidau maždaug 27 valandas. Štai rezultatas – Jam Packed.

88328-shot0-1481491450-jpg-eq-900-500

 

 

 

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s