Video: Sproggiwood

Sproggiwood1.png

Bandau užčekinti visas žaidimų kategorijas, apie kurias norėčiau kalbėti šitame tinklapyje ir pridedu naują savo twitch streamo variaciją – stryminam žaidimus iš obuolinio iPado. Pirmai pradžiai – rauglaikinis Sproggiwood, katrą valstiečiai neturintys obuolinio devaiso gali rasti ir Styme.

Kiek netikėtai žaidimas ima man karšti kailį jau antrame lygyje, o mano strateginiai tipsai pasirodo verti tiek pat kiek vakare vertas iš ryto gautas Zimbabvės doleris.

Pažiūrėkit, pasijuokit ir parašykit ką manot apie naują apšvietimo setupą, katrą pasigaminau iš sulūžusios stalinės lempos, balto aketvertuko ir nelimpančios lipnios juostelės.

Sproggiwood rekomenduoju visiems ieškantiems naujo FTL savo telefone. Nors reikia pripažinti, kad Sproggiwood man bus vienas tų rauglaikų, kurių grožis atsiveria po 3-4 valandų kuomet jau žinai visas abilkes, visus min-maxus ir visus priešus. Bet šitą malonumą aš jau užuodžiu iš tolo. Ir jis kvepia raugintais kopūstais.

P.S. Raugintus kopūstus aš labai mėgstu.

Leave a Reply

